Tisztelt Lakosság!
A Tiszaalpári Polgármesteri Hivatalban az ügyfélfogadás 2020. június 2-től az alábbi szabályok alapján történik:
Ügyfélfogadási idő:
Hétfő: 8.30 – 12.00 óra 13.00 – 15.30 óra
Csütörtök: 8.30 – 12.00 óra 13.00 – 15.30 óra
Az ügyfelek az Árpád tér 1. sz. alatt lévő bejáratot tudják használni.
Maszk használata kötelező az épületben való belépéskor és az ott tartózkodás ideje alatt.
Amennyiben ügyfélfogadási időn kívül halaszthatatlan ügye van, kérjük időpontfoglalás céljából hívja az ügyintézőt vagy a 06-70-442-3154 telefonszámot.
Tájékoztatjuk továbbá Önöket a Polgármesteri Hivatal tisztviselőiről, ügyintézőiről és elérhetőségeikről az alábbi linken értesülhet:
2020.06.04.
A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ
A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.